Jaký mailserver

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Prosinec 21 08:30:15 CET 2004

On Mon, 20 Dec 2004 22:20:23 +0100, JaV <jardaz na hades.cz> wrote:

>  bohuzel spojujete MUA a MUT.
>
>  a navic, staci se podivat o par dni zpet.. to se to tu take resilo..

	...toto je spis dotaz na jednoduchou konfiguraci nez funkcionalitu,
tak bych zkusil odpovedet znovu a jinak. :)

	Ja bych do toho sel pres exim (konfigurovany pres eximconfig + neco
ohledne spamassasinu mozna rucne) a fetchmail konfigurovany pres
fetchmailconfig (tusim). Debian vyhodou. :)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860