Jaký mailserver

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Prosinec 21 11:38:45 CET 2004

On Mon, Dec 20, 2004 at 09:02:57PM +0000, František Šidák wrote:
> Můžete mi prosím doporučit, jakej použít mailovej server pro domácí použití
> pro pár PC? Ve windows jsem používal 602LanSuite k plné spokojenosti.
> Ideálně by měl umět stahovat poštu přes SSL(POP/IMAP), vyřizovat lokální
> poštu, odesílat "ven", ale hlavně spolupracovat se spamassassinem. Kdyby
> byl k tomu všemu přiměřeně nenáročný na knfiguraci, bylo by to veliké
> plus :)

Myslite neco jako: http://www.pslib.cz/ke/manuals/linux/pripojeni/

Probira se tam sendmail jako nejrozsirenejsi MTA. V soucasne podobe je
evivalentni ostatnim MTA, ktere pouzivaji separovane programy pro SMTP
server a dorucovani. Rekl bych dokonce, ze konfigurace pomoci M4 je
jednodussi, nez kdekoliv jinde.

Jinak asi tezko najdete neco jako 602LanSuite, protoze z principu mate v
Linuxu nekolik ruznych komponent, ktere navic muzete pouzit ve
variantach (MTA: sendmail, postfix, ...).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz