Jaka deska pro Athlon 64 (939)? PCI-E a linux?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Prosinec 21 09:25:07 CET 2004

	A je to skutečně celá SATA2 nebo jen dve features - hot-swap a
NCQ? Já jsem totiž ve specifikaci našel pouze zmíňky o rozšíření SATA1
standardu (o ty dve features), ale rozhodně jsem ve specifikaci od
Maxtoru nenašel, že by MaxLine III měla interface SATA2.

PS: Vzhledem k tomu, že se o tuto řadu taktéž zajímám a čekám, až bude
konečně do republiky dopravena v dostatečném množství a za rozumnou
cenu, tak to víc než obykle již asi 1.5 měsíce sleduju.