Jaka deska pro Athlon 64 (939)? PCI-E a linux?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Prosinec 21 11:38:35 CET 2004

Dd,

On Tue, Dec 21, 2004 at 09:25:07AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

hmmm... Omlouvam se, jedna se jen o nativni sATA150 (cili bez
bridge), ktere uz samo o sobe ma NCQ, hotswap, zpozdeny rozbeh
a asynchronni obnovu signalu (asynchronous signal recovery).

Viz:

http://www4.tomshardware.com/storage/20040820/hitachi-maxtor-04.html

http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/menuitem.6adb6b8313633595062e6be791346068/?channelpath=/en_us/Products/ATA%20Hard%20Drives/Midline%20Applications

> PS: Vzhledem k tomu, že se o tuto řadu taktéž zajímám a čekám, až bude
> konečně do republiky dopravena v dostatečném množství a za rozumnou
> cenu, tak to víc než obykle již asi 1.5 měsíce sleduju.

:-) Tak to jsme dva... :-)

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek