supermount automount magicdev udev ?????

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Úterý Prosinec 21 11:24:09 CET 2004

Pavel Novák wrote:

> Zdravím,
> používám Debiana s vanillou kernelem a rád bych, aby se mi cdromka po
> zasunutí cédéčka sama přimountovala a při vysunutí za odmountovala.
> Podobně připojím-li usb klíčenku, usb disk či jiné zařízení, aby si to
> vytvořilo přislušný adresář a do něj to připojilo. Dále u známých
> zařízení (např. mého usb disku) se to připojovalo stále do stejného
> adresáře (např. podle seriového čísla zařízení).
>
> Jenže těhle nástrojů jsem si vygoogloval hned několik a netuším, který
> z nich ke své plné spokojenosti použít, takže bych se rád zeptal, s
> [...]

Nevim jak debian ale  kouknete do adresare /etc/hotplug .

Tam je ./usb.agent ktery se stara o to co delat kdyz se v systemu objevi
nove usb zar.

Dal je tam adr ./usb ve kterem jsou scr. ktere se staraji o spec.
pripady ktere nepokryva ./usb.agent .

Asi by se dal sndno napsat scr. do adresare ./usb ktery by delal to co
chcete ...