upgrade na jinou distribuci - riziko

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Prosinec 21 11:31:33 CET 2004

On Mon, Dec 20, 2004 at 04:55:45PM +0100, Miroslav Kolombo wrote:

> Na to si netroufam a pripada mi to i zbytecne

> Jenze to by znamenalo tam tu partition pridat a to se bude delat
> na dalku taky dost spatne (montaz HDD)..

Udelejte nejprve update jadra + nutnych zavislosti. Pouzijte treba yum:

yum update kernel

Musite si pred tim nasmerovat /etc/yum.conf na repozitare nove
distribuce.

Overte si, ze system rebootuje a pak udelejte update zbytku.

Vhodne je dat do grub.conf radku, kde si zaridite nastartovani systemu v
minimalni sestave - napr. jen SSH demona, abyste mohl i sekretarku
instruovat. Take muzete u Grubu pouzit --once a nechat jen nekoho
zmacknout reset.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz