nefunkcni usb po kompilaci kernelu

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Prosinec 21 15:35:42 CET 2004

Pavel Novák <lists na innuendo.cz> wrote:

> low performace zaškrtnuté nemám, bohužel na tomhle ntb mi usb2 jede
> sotva  megovo rychlostí (cca. jako usb1) i na předkopilovaném
> distribučním kernelu. Problém je, že teď mi nejede ani tak. :( V /dev/
> žádné ub nemám:

v /dev/ nemusi byt, staci ked je v kerneli zakompilovane (dokonca aj ako
modul, nemusi byt ani natiahnuty, staci ked je skompilovany a usb
storage sa uz nebude chytat cez sd*, IBA cez ud*)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |