LDAP a uzivatelska quota

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 21 19:24:35 CET 2004

Roman DAVID wrote:
: marne se snazim prijit na to, jak pro uzivatele, kteri
: jsou vedeni v ldap serveru nastavit diskovou quotu.
[...]
: Momentalne me napada reseni generovat quoty davkove,
: tzn. jednou za urcite casove obdobi se kouknout do ldap
: "kdo je novy" a nastavit mu diskovou quotu.

	Jo, nebo spis nastavit vsechny kvoty natvrdo bez zkoumani,
kdo je novy.

	Vas pozadavek je v principu nesplnitelny, protoze kvoty eviduje
system na kazdem filesystemu pro jednotliva UID bez ohledu na to,
jestli ten clovek vubec ma na stroji ucet a jaky vlastne login tomuto
UID patri (o coz se zase stara LDAP).

: Taky bych potreboval nejak vyresit, jak mazat soubory neexistujicich
: (zrusenych uzivatelu) v ldap, aby se mi tam nehromadily opustene
: soubory.

	find <mailspool> -nouser -mtime -10 -exec mv {} ../stare-smazat/ \;

-Y.