LDAP a uzivatelska quota

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Prosinec 21 20:12:06 CET 2004

Jan Kasprzak wrote:
> 	Jo, nebo spis nastavit vsechny kvoty natvrdo bez zkoumani,
> kdo je novy.

Asi mi neco uniklo, ale tohle provedu jak ?
Ono existuje neco jako univerzalni quota ? (ve smyslu, kdyz neni
nastavena quota, pouzij "default" quotu ?)

Priznam se, ze jsem za ty roky nikdy quotu nepouzival, a pri zkoumani
dokumentace jsem na nic takoveho nenarazil.

Mate na mysli nastavit quotu pro interval uid treba 1000-10000 ?

Jak elegantni... ! :-)

Roman DAVID