LDAP a uzivatelska quota

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 21 20:55:04 CET 2004

Roman DAVID wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: > 	Jo, nebo spis nastavit vsechny kvoty natvrdo bez zkoumani,
: > kdo je novy.
:
: Asi mi neco uniklo, ale tohle provedu jak ?
: Ono existuje neco jako univerzalni quota ? (ve smyslu, kdyz neni
: nastavena quota, pouzij "default" quotu ?)
:
	Ne, ja jsem myslel neco jako
"vyhledat v ldapu vsechny uzivatele a nastavit kazdemu z nich
kvotu" (at uz danou v tom LDAPu nebo globalne vedle).

	Taky jde pres repquota -a zjistit jaka UID vubec maji
na tom filesystemu nejake soubory a tem pak nastavovat kvotu.

-Y.