Prenos definic uzivatelu

Pavel Vedral pve na casd.cz
Neděle Prosinec 26 18:51:42 CET 2004

Je to mozna cesta, delam to na Solarisu a SINIXu bezne. Nevidim duvod,
proc by to nemelo jit na Linuxu. Spolu s uzivateli je zadouci prenest i
jejich domaci adresare vcetne pristupovych prav a zkontrolovat, ze na
novem systemu je k dispozici shell definovany pro jednotlive uzivatele,
zpravidla /bin/sh nebo /bin/bash nebo /bin/ksh... Stehuji sem a tam
radky z /etc/group, /etc/shadow a /etc/passwd. Posledni dva spolu
souvisi a nejde tedy osetrit jenom jeden z nich.

Pavel