jak zprovoznit MIDI v KDE?

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Neděle Prosinec 26 21:33:26 CET 2004

Dne ne 26. prosince 2004 15:36 Pavel Novák napsal(a):
> a v ovlĂĄdacĂ­m centru KDe -> zvukovĂ˝ systĂŠm -> hardware mĂĄm v nabĂ­dce
> zvolte MIDI zařízení "Midi Through Midi Through Port-0 - ALSA device,
> nicméně midi stejně nefunguje.

To ani nemůže, protože ho posíláte kamsi na externí konektor, kde nic není
připojeno.

> Midi soubory jsem schopen přehrát pouze v příkazovém řádku s
> timidity, ale jak zprovoznit podporu i pro aplikace a vĹŻbec KDE jako
> takovĂŠ?

To nijak nesouvisí s KDE. Prostě pokud chcete přehrávat MIDI soubory (v
jakémkoliv prostředí a vlastně i OS), tak máte tři možnosti:

1. pokud má karta vestavěný MIDI synth, tak to poslat na něj (což není tenhle
případ)
2. poslat to ven z počítače na nějaký externí syntík (opět není tenhle případ)
3. použít nějaký softsyth (třeba právě timidity), které bude spuštěné jako
démon (viz manuál k timidity) a poslouchat na nějakém MIDI portu a aplikace
nastavit, aby používaly tenhle port.

Ctirad