jak zprovoznit MIDI v KDE?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 27 00:09:46 CET 2004

Dne neděle, 26. prosince 2004 23:15 jste napsal(a):
> hmm hmmm díky, jenže já to chci i třeba na amatérské karaoke, ale tam mi
> Timidity, byť to umí, vůbec nevyhovuje :(.

Umí, ale blbě. Abych se přiznal, tak na karaoke jsem neviděl nic lepšího, než
van basco (pro wokna, default nastavení je nepoužitelné), ale třeba vám to
pojede ve wine. Bere jak KAR soubory (což je SMF kde jsou slabiky na extra
časových značkách což naprosto nechápu jak a proč vůbec to mohl nekdo
vymyslet neb to dělá šílený bordel), tak SMF (= mid) s jeho nativním lyrics
formátem (který má navíc tu výhodu, že může být vícehlasý).

A ještě když už jsme u těch woken :o) zkuste libovolný přehrávač od Yamahy, má
i velmi povedenou reorchestraci, tedy jednoduše změníte celkový sound
skladby. Ikdyž nevím jak to bude fungovat bez XG (celá finta je asi v něm
díky tematickému uspořádání bank zvuků, což třeba GS velmi postrádá). Ten
navíc přehraje i MFF formát, u kterého můžete změnit i styl (např. rock ->
country; abych se přiznal, tak na tomhle yamaha kdysi dělala a nevím jestli
to dovedla do použitelného a rozšířeného stadia, nebo dobrou myšlenku
opustila jak je u ní zvykem, tak případně omluvte malou dezinformaci, ale
alespoň u kláves verze *20 či *30 a visual arrangeru MFF styly měli - ale
mnogo goda tomu nazad).

--

                        Jaroslav Lukesh