USB storage

martin.konference na seznam.cz martin.konference na seznam.cz
Pondělí Prosinec 27 11:24:57 CET 2004

Dobry den,

mam dotaz ohledne automatickeho pripojovani usb flash disku. Ve starsich
distribucich jsem si rucne vlozil radek do /etc/fstab a flash disk rucne
pripojoval/odpojoval. Nyni jsem nainstaloval Mandrake 10.1 a po vlozeni usb
disku se vytvori adresar v /mnt a disk se sam primountuje. To se mi docela
libi, jen bych chtel, aby se pouzilo jine jmeno adresare, misto /mnt/...
napr. ~/usb. Prolezl jsem adresar /etc 3x tam a zpet, ale nikde jsem nanasel,
kde by se to dalo nastavit. Dival jsem se na SuSE 9.1 a tam se to chova
podobne, jen jmeno adresare je jeste mnohem "horsi".
Pouzivam KDE, nevim jestli to ma vyznam.

		Diky, Martin Spirk