USB storage

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Pondělí Prosinec 27 12:34:58 CET 2004

Dobry den,

Poradim spise teoreticky, mam jine distro a navic USB disky vubec nepouzivam.

To bude delat nejaky daemon, co bezi na pozadi, patral bych timto smerem, v
/etc toho byva hodne a ze skusenosti s RedHat vim, ze tam cokoliv najit je
pomerne na dlouho pokud nevim co presne hledam. Je tez mozne, ze je to
soucasi KDE, ale to by se snad dalo dohledat v ovladacim centru, soucasne KDE
ma hodne nejruznejsich utilitek.

"USB storage"

--

Antonín Mička