Apache - kodova stranka

"Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o." vq na pontex.cz
Čtvrtek Prosinec 30 17:40:12 CET 2004

Petr Šobáň wrote:

> 1.) Nevím proč odpovídáš na Rsync problém a žblechtáš tu něco o
> apachovi které se rsyncu vůbec ale vůbec netýká.

Moment - kde je neco o rsync? Mas tedy pravdu, pro zrychleni tvorby toho
dotazu jsem dal na nejakou starsi zpravu Re:, ale v subjectu jsem napsal
"Apache - kodova stranka" a kdyz na tu zpravu ted koukam v klientovi,
tak tam zadnou zminku o rsync nevidim. Je-li to jinak, omlouvam se a rad
se necham poucit - kde ta zminka o rsync je?

> 2.) A co takhle použít vyhledávání ? Je to každý třetí dotaz.

Tahle konfera mi chodi jako mail list, mel jsem problemy s Mozillou, tak
nemam zrovna moc zprav z drivejsi doby, mezi kterymi bych mohl hledat.

> Takže se koukni do konfiguráku apache a tu volbu defaultního kodování
> co se vkládá do hlavičky vypni. (stačí dát si tam hledat ISO-8859 :-) )
> Potom musíš ve všech dokumentech mět uvedeno kodování, případně pokud
> používáš pouze jedno tak ho tam můžeš do konfiguráku dopsát.

To kodovani tam mam, chyba byla ale v httpd.conf
VQ