Chování v listu (Re: Apache - kodova stranka)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Prosinec 30 18:25:02 CET 2004

On Thu, Dec 30, 2004 at 05:40:12PM +0100, "Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o." wrote:
> Moment - kde je neco o rsync? Mas tedy pravdu, pro zrychleni tvorby toho
> dotazu jsem dal na nejakou starsi zpravu Re:, ale v subjectu jsem napsal
> "Apache - kodova stranka" a kdyz na tu zpravu ted koukam v klientovi,
> tak tam zadnou zminku o rsync nevidim. Je-li to jinak, omlouvam se a rad
> se necham poucit - kde ta zminka o rsync je?

Přesně tohle, prosím, nedělejte. Protože celkem dost uživatelů používá
MUA, které zobrazují thready, tj. přiřazují odpovědi k příspěvkům, na
něž odpovídají. Těm se pak váš příspěvek, i když přepíšete subject,
zobrazí jako odpověď na něco, s čím naprosto vůbec nesouvisí. Napsat
adresu listu přeci není tak obrovská zátěž.

> Tahle konfera mi chodi jako mail list, mel jsem problemy s Mozillou, tak
> nemam zrovna moc zprav z drivejsi doby, mezi kterymi bych mohl hledat.

Proto má diskusní list archiv. Meta-FAQ jste četl?

							  Michal Kubeček