Apache - kodova stranka

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Prosinec 30 21:41:42 CET 2004

Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o. napsal(a):

> Moment - kde je neco o rsync? Mas tedy pravdu, pro zrychleni tvorby toho
> dotazu jsem dal na nejakou starsi zpravu Re:, ale v subjectu jsem napsal
> "Apache - kodova stranka" a kdyz na tu zpravu ted koukam v klientovi,
> tak tam zadnou zminku o rsync nevidim. Je-li to jinak, omlouvam se a rad
> se necham poucit - kde ta zminka o rsync je?

Jednoduše se na správy nedává Re pak je to ve vláknu o rsync. Grrrrr kdy už se
naučíte psát nové správy.

> Tahle konfera mi chodi jako mail list, mel jsem problemy s Mozillou, tak
> nemam zrovna moc zprav z drivejsi doby, mezi kterymi bych mohl hledat.

Jednoduše tady:

http://groups.google.com/groups?q=apache+kodov%C3%A1n%C3%AD&hl=cs&lr=&group=cz.comp.linux.*&selm=200306031104.21290.soban%40centrum.cz&rnum=1

A vyhledává se tady:

http://groups.google.com/groups?hl=cs&lr=&ie=UTF-8&group=cz.comp.linux

> To kodovani tam mam, chyba byla ale v httpd.conf
> VQ

Kodování v httpd.conf má přednost :-) Ovšem jeden IE to dělá zrovna obráceně :-(

|    ICQ    179223500                    |