Apache - kodova stranka

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pátek Prosinec 31 02:40:24 CET 2004

On Thu 30. of December 2004 15:41, "Kvasnička Václav Ing. - Pontex
s.r.o." wrote:
> Diky, pomohlo pridat  AddDefaultCharset ISO-8859-2 na konec
> /etc/apache2/httpd.conf
> Ted jsem jeste koukal do /etc/apache2/mod_mime-defaults.conf  a
> skutecne tam bylo 8859-1. Zmenil jsem na 8859-2 a odstranil tu
> definici z httpd.conf, coz je zrejme cistsi. Uz to vypada dobre. Diky
> moc vsem. VQ

Pokud uvadite kodovani v hlavickach dokumentu, tak je asi nejlepsi to z
konfigu vyhodit *nebo zatemovat) jinak budete za nejaky cas zase hledat
proc Vam to nefunguje, tak jak mate nastaveno v html. Alespon ja jsem
hledal dvakrat, takze od te doby prvni co udelam, tak tu volbu rusim.

Mimochodem nechapu proc je v defaltni instalaci zapla. Rekl bych ze za
posledni rok je polovina dotazu na apache prave jen a jen o tom :/

Pekny vecer/noc/Novy rok :)
--
Pavel Benisek