Apache - kodova stranka

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Prosinec 31 11:47:09 CET 2004

On Fri, Dec 31, 2004 at 01:40:24AM +0000, Pavel Benisek wrote:
> Pokud uvadite kodovani v hlavickach dokumentu, tak je asi nejlepsi to z
> konfigu vyhodit *nebo zatemovat) jinak budete za nejaky cas zase hledat
> proc Vam to nefunguje, tak jak mate nastaveno v html. Alespon ja jsem
> hledal dvakrat, takze od te doby prvni co udelam, tak tu volbu rusim.
>
> Mimochodem nechapu proc je v defaltni instalaci zapla. Rekl bych ze za

Já to docela chápu. Meta element http-equiv slouží pouze jako nouzová
náhražka pro případy, kdy kódování z nějakých důvodů nemůžete uvést
standardním způsobem, tedy v hlavičce HTTP odpovědi. Tomu by měla vždy
být dána přednost, je-li tato možnost. Takže ve skutečnosti je to přesně
obráceně, než radíte vy.

							  Michal Kubeček