Nefunguje Domaci sit

Roman Safranek list_linuxcz na tux.fi.cz
Neděle Únor 1 10:32:06 CET 2004

Dominator napsal(a):

>No to je presne to co se deje u mne, taky pod win OK, ale lin nic. Ale
>pod win mam zaple PnP, tak nevim proc by to blblo v Lin? Akorat jsem u
>vas nepochopil jestli vam blbne jenom ping a jinak to funguje, no byla
>by to asi blbost, kdyby ping nefungoval a ostatní ano, mne nefunguje
>nic. D. Skoda

Sit samozrejme nechdi VUBEC. Dneska si najdu trosku casu a podivam se na
to. Opravdu to vypada na problem s IRQ, U mne je ten problem na starem
pocitaci, ktery se pouziva jako win pracovni stanice (alespon mam doma
klid :D ) a Linux tam mam prave na pokusy se siti.
Jinak asi nejlepsi bude vzit DOS utilitu od karty a kartu
prekonfigurovat - vypnout PnP a nastavit nejake rozumne IRQ. Kdyz na dim
tak premyslim... s 3c509 a IRQ jsem mel uz vice problemu (napr. se mi
porvala s wireless kartou XI-626, resila to opet ta DOS utilita, v tom
pripade ale bylo zretelne videt ve vypisech, ze je problem v irq.)