Nefunguje Domaci sit

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Neděle Únor 1 10:39:04 CET 2004

Taky to mam na testy se siti, ale bohuzel ke karte uz nemam zadny soft,
tak bych byl rad kdybys mi ho poslal moc dik za vsechnu snahu.

From: Roman Safranek [mailto:list_linuxcz na tux.fi.cz]

Dominator napsal(a):

>No to je presne to co se deje u mne, taky pod win OK, ale lin nic. Ale
>pod win mam zaple PnP, tak nevim proc by to blblo v Lin? Akorat jsem u
>vas nepochopil jestli vam blbne jenom ping a jinak to funguje, no byla
>by to asi blbost, kdyby ping nefungoval a ostatní ano, mne nefunguje
>nic. D. Skoda

Sit samozrejme nechdi VUBEC. Dneska si najdu trosku casu a podivam se na

to. Opravdu to vypada na problem s IRQ, U mne je ten problem na starem
pocitaci, ktery se pouziva jako win pracovni stanice (alespon mam doma
klid :D ) a Linux tam mam prave na pokusy se siti.
Jinak asi nejlepsi bude vzit DOS utilitu od karty a kartu
prekonfigurovat - vypnout PnP a nastavit nejake rozumne IRQ. Kdyz na dim

tak premyslim... s 3c509 a IRQ jsem mel uz vice problemu (napr. se mi
porvala s wireless kartou XI-626, resila to opet ta DOS utilita, v tom
pripade ale bylo zretelne videt ve vypisech, ze je problem v irq.)