iriver (usb mass storage)

termit draq termit_draq na centrum.cz
Neděle Únor 1 17:51:38 CET 2004

dobry den,
zakopil sem si prehravac iriver s flash kartou a po upgradu firmware se
mi ve windoze hlasi protokolem usb mass storage...ve slacku jsem usb
mass storage take rozchodil a normalni klicenka se mi hlasi a lze
namountovat a dale s ni pracovat...pokud pripojim iriver a provedu
cdrecord -scanbus (nevim jak jinak na tohle), tak je videt ze zarizeni
rozpozna:
termit na termitiste$ cdrecord -scanbus
Cdrecord 2.00.3 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2002 Jörg Schilling
Linux sg driver version: 3.1.25
Using libscg version 'schily-0.7'
scsibus0:
        0,0,0     0) 'QSI     ' 'CDRW/DVD SBW-242' 'UX16' Removable CD-ROM
        0,1,0     1) *
        0,2,0     2) *
        0,3,0     3) *
        0,4,0     4) *
        0,5,0     5) *
        0,6,0     6) *
        0,7,0     7) *
scsibus1:
        1,0,0   100) 'Generic ' 'Flash R/W       ' '2002' Removable Disk
        1,1,0   101) *
        1,2,0   102) *
        1,3,0   103) *
        1,4,0   104) *
        1,5,0   105) *
        1,6,0   106) *
        1,7,0   107) *
scsibus3:
        3,0,0   300) 'iRiver  ' 'iFP Mass Driver ' '1.00' Removable Disk
        3,1,0   301) *
        3,2,0   302) *
        3,3,0   303) *
        3,4,0   304) *
        3,5,0   305) *
        3,6,0   306) *
        3,7,0   307) *
nicmene mi nejde namountovat...
termit na termitiste$ mount /dev/sda1 /usb
mount: block device /dev/sda1 is write-protected, mounting read-only
mount: /dev/sda1 is not a valid block device
ale vypada to ze to aspon zkusi...kdyz zadam zarizeni, ktere neni
pritomno, tak se mi "mount: block device /dev/sda1 is write-protected,
mounting read-only" vubec neobjevi...
dekuji za moznou radu...
daniel sebek

btw. jakym prikazem zjistim jako co to mam mountovat?pokud mam v usb
flash mountuji jako sda1, kdyz mam kartu ve ctecce karet, tak jako sdb1,
ale nejsem si jist jak to presne funguje...dekuji