irda

termit draq termit_draq na centrum.cz
Pondělí Únor 2 09:53:10 CET 2004

Tomáš Janoušek wrote:

>io a irq ;)

:) zkousim zkousim ale nikam to nevede... :( nemohl byste mi poslat
nekdy az budete na notasu ty konfiguraky a jake nacitate moduly i s
parametry a tak podobne?jak na to koukam tak mi to pripada, ze to jede,
jen ten telefon mi to nenajde...

btw. nekdo jiny nemate zkusenosti s irdou i s jinymi zarizenimi?jake
presne moduly a co vsechno je potreba pro rozebehnti???pokud mozno
podrobne prosim...podle me sem asi zapomnel na nejakou drobnost ale ne a
ne prijit na to kterou...

diky moc