Nefunguje Domaci sit

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Únor 2 08:16:16 CET 2004

On 31. Jan, 11:13 AM CET, Petr Šobáň <soban na centrum.cz> wrote 57 lines:

> Už jste tu zase :-(
>
> Máte 3 síťovky a dva počítače ? Jak je to zapojené jsme se stejně
> nedozvěděli věštecké koule nemáme a s vašimi debilními dotazy táhněte
> někam jak už vám několikrát radili tak si někoho najděte ve vašem okolí

Tak to nevím, jsem tady správně v konferenci o Linuxu nebo někde v
prasečáku? Pane, pane, jak se to chováte?

Co na to správce konference? Pavel Janík v konferenci o OO konferenci řídí
velice tvrdě a proto ta konference má úroveň.

Martin Kamín