DHCP pro vice alias eth

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Únor 2 09:05:55 CET 2004

On Sat, 31 Jan 2004, Peter Surda wrote:

> Je na to nejaka polozka dhcpd.conf, zhruba "group" alebo nieco take, do ktorej
> uzavries tie subnety. Potom to funguje.

Mne sa nepodarilo dhcpd2 presvedcit, aby cez rozne aliasy daval rozne ip
siete, kym tam bolo range. Zistil, ze to je jedno fyzicke rozhranie a
range si spojil. Potom prideloval IP adresy s nespravnou netmaskou a
podobne. "Vyriesilo" sa to tym, ze vsetky masiny maju pevne sparovane
hw-addr a ip-addr, potom uz posiela ostatne nastavenia podla subnetu
spravne.

--
jozef  :-)