GnuCash, UTF8, čeština v sestavách

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pondělí Únor 2 09:06:23 CET 2004

Dobrý den,
po dlouholetém používání GnuCash jsem se namíchnul
a rozhodnul udělat něco s češtinou v sestavách.
GnuCash mi funguje v pohodě česky, pouze v sestavách jsou
zjevně znaky z ISO-8859-1.

GnuCash je aplikace psaná pro prostředí Gnome. Sestavy se
generují v HTML a v GnuCash je použitý nějaký toolkit pro
zobrazování HTML z Gnome knihoven.

V počítači mám RedHat 8.
V systému gnome nepoužívám a nemám. Systémové locales
mám nastavené na cs_CZ, což je alias na cs_CZ.ISO88592.
GnuCash jsem překládal sám na tomto počítači.
Zkoušel jsem nastavovat LANG na cs_CZ.utf8,
ale moc jsem si nepomohl.

Nevíte někdo, jak donutit GnuCash brát češtinu vážně?

Díky

Petr Bravenec

--

email: pbravenec na solartec.cz