Linux a USB 2.0 disk

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 2 10:28:15 CET 2004

On Fri, Jan 30, 2004 at 04:26:55PM +0100, ynezz na hysteria.sk wrote:

> Rad bych vedel co to mate za HW a kernel, pokud mozno co nejpodrobneji.

  http://www.tntrade.cz/ --> Externí boxy a věže --> USB 2.0/1.1

  Bohuzel to  presne co mam tam  uz najit nemohu a  na produktu samotnem
  clovek zjisti jen, ze je to made in taiwan :-) Presne mohu rict, pouze
  ze tam mam HDD od IBM co jsem pred tim mel v notebooku.

  Kernel 2.4.22, ale mam pocit, ze  bez problemu i jine 2.4.2x. Ted jsem
  doma  zkousel 2.6.1  a  chodi to  take  (jen mam  pocit,  ze s  timdle
  kernelem a mozna take necim v debianu se tomu moc nechce do umountu --
  ale cert vi, protoze  jsem si s 2.6.x neste moc  nehral a neresil jsem
  to).

  Pouzivam to temer kazdy den jak na USB 1.1 tak i 2.0.

  Ted jsem pouzil i hlavu a napadlo mne usbview :-)

  SB2.0 Storage Device
  Manufacturer: Cypress Semiconductor
  Serial Number: ############
  Speed: 12Mb/s (full)
  USB Version:  2.00
  Device Class: 00(>ifc )
  Device Subclass: 00
  Device Protocol: 00
  Maximum Default Endpoint Size: 64
  Number of Configurations: 1
  Vendor Id: 04b4
  Product Id: 6830
  Revision Number:  0.01

  http://www.qbik.ch/usb/devices/showdev.php?id=2259

# lsmod
Module                  Size  Used by    Not tainted
sd_mod                 11276   2  (autoclean)
usb-storage            70048   1
scsi_mod               90176   2  [sd_mod usb-storage]
uhci                   27260   0  (unused)
ehci-hcd               18316   0  (unused)
usbcore                66124   1  [usb-storage uhci ehci-hcd]
tulip                  42432   1
crc32                   2912   0  [tulip]

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com