icq a iptables

David Wenzel David.Wenzel na isr.cz
Pondělí Únor 2 15:30:46 CET 2004

Posilani zprav bude fungovat i pres maskaradu, ale dalsi sluzby
vyuzivaji
prave ty vyssi porty, nicmene icq lze nastavit tak, aby pouzivalo jenom
Urcity rozsah portu, ty je pak treba povolit na FW a preposilat na tu
masinu kde bezi icq. Takto lze nastavit i nekolik masin s ICQ za FW a s
maskaradou (kazdy ma jiny rozsah portu). Odzkouseno a funguje mi to.
Telefonovani pod ICQ snad nikdy poradne nefungovalo, ale na file
Transfer apod. je to dostacujici.

dw