Odesly USB flash disk (delsi)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 2 10:51:11 CET 2004

On Fri, Jan 30, 2004 at 11:29:37PM +0100, Petr Skoda wrote:

 Uz to tu bylo..

> Tak jsem se radoval z noveho USB flash disku asi tak 14 dni a uz odesel.
> Rad bych pozadal o vysvetleni co se mohlo stat, nebo jestli je to neco
> podobneho co uz tu kdysi bylo (zmena z usb-storage na security token).
>
> Muj typ je SEITEC USB2.0 256MB (ma oznaceni 1022_256M)

 Mel jsem (jmenovalo se to pen drive, treba tady:
 http://www.mrcomputer-shop.co.uk/proddetails.asp?prodID=502).

 Mel jsem  postupne dva. Kdyz odesel  druhy tak kolega primo  u prodejce
 zkousel a neomylne zlikvidoval dalsi tri. Stacilo pripojit na USB 1.1 a
 nakopirovat na to vetsi soubor a bylo pro slavnem flask disku.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com