Odesly USB flash disk (delsi)

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Středa Únor 4 20:11:00 CET 2004

On Mon, 2 Feb 2004, Karel Zak wrote:

>  Mel jsem  postupne dva. Kdyz odesel  druhy tak kolega primo  u prodejce
>  zkousel a neomylne zlikvidoval dalsi tri. Stacilo pripojit na USB 1.1 a
>  nakopirovat na to vetsi soubor a bylo pro slavnem flask disku.

Jestlize situace je takova, ma to smysl vubec kupovat, nebo je to jen
otazka vyrobce, a nebo za to muze Linux ;-) ?
Dost uzivatelu Windows co znam pouzivaji flashdisky taky, a dost dlouho.
Kdo vsechno USB flash pouziva a komu tu jeste flashka odesla ? Mozna by se
dalo zmapovat , ktere typy jsou
nejtrvanlivejsi...

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *