Zmena velikosti adresare

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Únor 2 13:47:26 CET 2004

On Mon, 2004-02-02 at 13:16, Honza Houstek wrote:

> Ocekavate-li v /tmp nejaky zvyseny provoz, tak se ho vyplati tak jako tak
> dat na zvlastni oddil. Az se preplni, zpusobi to mene problemu.

to je pravda, ale nikdy predem nevim, kolik to bude potreba. Napr.
Redhat 6.2 mival tusim 50 MB standardne na /tmp (nebo mozna vic, ale
rozhodne to bylo malo) a pak jsem zabehl do neprijemnych problemu. Ted
muzu mit treba 512, nebo 1G, ale porad to nemusi v urcitych specialnich
situacich stacit. A drzet si treba 1/5 celeho disku jen v /tmp mi prijde
jako plytvani.

Jeste jednou, muzete prosim konkretne (nebo aspon naznacit), ktere
programy maji problem s /tmp -> /var/tmp ?

Diky.

Petr