Zmena velikosti adresare

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Pondělí Únor 2 14:55:46 CET 2004

On Mon, 2004-02-02 at 13:47, Petr Stehlik wrote:

> Jeste jednou, muzete prosim konkretne (nebo aspon naznacit), ktere
> programy maji problem s /tmp -> /var/tmp ?

Na debian desktopu pouzivam:
/tmp -> /usr/TMP
/home -> /usr/HOME
/var -> /usr/VAR
na 100 MB / oddilu, /usr je proste zbytek disku (jeste swap na zacatku)

Nikdy jsem s tim problem nemel, u desktopu mi /var a /tmp na stejnem
oddilu nijak nevadi, taktez vsechny pouzivane programy si s tim rozumi
(a neochota prijmout takovahle alternativni rozdeleni byla pro me jednim
z argumentu pro rychle opusteni RH, kdyz jsem ho zkusil... system mi
nema co kecat do toho, co muze byt symlink a co ne).

--
Jan Kokoska