Zmena velikosti adresare

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 2 15:16:33 CET 2004

> Nejlepsi je LVM. Kdykoliv muzete za behu zvetsovat volumegrupy atd. atd.
> Ale je treba 100x precist dokumentaci, nebo dvakrat poradne :-). Bacha u
> velkych poli na omezeni LVM na 500GB a 250GB. Jde to menit pri kompilaci
> a ja si toho jednou nevsiml a dvili se, proc tam nemuzu pridat dalsi
> disk.

Jake omezeni na 500GB? Tech 250GB je predpokladam danych velikosti PE,
ktera je standardne 4MB (coz odpovida cca 256GB maximalni velikosti LV) a
nastavi se pri vytvareni VG (napr. vgcreate -s 16MB). O zadnem limitu na
500GB ale nevim (a docela me to zajima, mam ted jeden LV o velikosti 400GB
a rad bych ho casem zvetsil).

Tedy implicitne predpokladam, ze se bavime o LVM 1.0.

-- Honza Houstek