Zmena velikosti adresare

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Únor 2 15:10:39 CET 2004

On Mon, Feb 02, 2004 at 11:56:37AM +0100, Honza Houstek wrote:

> U /usr a /var by to vadit nicemu nemelo, ale napr. z symlinky /tmp ma dost
> programu boleni hlavy.
>
> Kazdopadne nejlepsi je disk rozdelit tak, aby nebylo treba dodatecne
> vymyslet nejake presuny.

Nejlepsi je LVM. Kdykoliv muzete za behu zvetsovat volumegrupy atd. atd.
Ale je treba 100x precist dokumentaci, nebo dvakrat poradne :-). Bacha u
velkych poli na omezeni LVM na 500GB a 250GB. Jde to menit pri kompilaci
a ja si toho jednou nevsiml a dvili se, proc tam nemuzu pridat dalsi
disk.

-- Dalibor Straka