icq a iptables

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Únor 2 15:29:28 CET 2004

> pouzivaji rozsah
> predstavu, na
> ktery port
> pres icq. Ale
> >

> Dobry den,
>
> jestli na tom routeru bezi iptables a nat (pisete ze ano),
> povoleni portu 1024-65535 vam nepomuze. Kdyz na takovy stroj
> prijde paket, kteremu pocitaci z vnitri site ho ma predat?
> Kdyz povolite ve FORWARD -m --state ESTABLISHED, RELATED -j
> ACCEPT a nastavite v ICQ posilat zpravy pres server bude to
> fungovat. Ale zadne videokonference ani direct chaty nebudou chodit.

Mozna jsem pouzil spatny termin. Tim povolenim portu jsem myslel samozrejme
dnat na stroj uvnitr site. Schvalne jsem napsal, ze to icq bezi jen na
jednom stroji, takze v tomto pripade by nemel byt problem. Muzu vse, co
prijde na porty patrici icq smerovat na ten stroj uvnitr. Me slo spis o to,
abych omezil ten velky rozsah na nejake rozumne minimum. Ted nejde o to JAK,
ale CO. :-)

TNX