RE: Zátěž mailserveru

David Hrbac hrbac.conf na seznam.cz
Pondělí Únor 2 15:49:59 CET 2004

Ahoj,
dost těžko se to počítá. Díval jsem se do logu a na 1200MHz Duronu mi
zabere zpracování jedné zprávy 300-500ms... A to je stroj s "blbou" PC
Chips deskou, která má integrovaný procesor i grafiku. Disk, starý 25G
WD. Takže žádný rychlík. Spamassassin Perl verze, ne daemon a antivir
cmd line F-Prot. David

-----Original Message-----
From: Radek Švanda [mailto:cubeek na tiscali.cz]
Sent: Monday, February 02, 2004 3:12 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Zátěž mailserveru

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti se zátěží mailserveru (postfix +
amavis + spamassassin). Máme server na Win2k i s POP3, kde je provoz asi
150.000 zpráv denně, při špičce mezi 4 - 10 zprávami/s. Chci před to
postavit Linux, který bude filtrovat viry a spam a ostatní přepošle na
stávající server. Zajímá mě, jaká by měla být HW konfigurace tohoto
nového stroje?