Zmena velikosti adresare

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Únor 2 15:32:54 CET 2004

Hello, world!\n

> Tak si pokusne udelal /tmp jako symlink na svem notebooku a zatim to
> vypada, ze to nicemu nevadilo. Jsem si ale temer jisty, ze kdyz jsem to
> kdysi zkousel, tak jsem na nejaky problem narazil. Pokud si vzpomenu nebo
> se neco objevi, urcite dam vedet.

Ja uz /tmp jako symlink pouzivam hezkych par let a nenarazil jsem na
zadne problemy, snad s vyjimkou toho, ze si obcas nektere programy
normalizovaly cesty a vypisovaly v cestach cil symlinku misto /tmp
samotneho, ale to je samozrejme zavada ciste kosmeticka, jejich
funkcnosti to nikterak nevadilo.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
If the government wants us to respect the law, it should set a better example.