Postfix prestal odesilat postu

Jirka Kubik linux na mukt.cz
Úterý Únor 3 11:25:44 CET 2004

Ahoj ...

Mam naseldujici problem s Postfixem. Nekdy v sobotu jsem
menil providera, takze doslo ke zmene IP adres serveru a
IP adres nameserveru. Taky se zmenil hostname toho serveru,
z aaa.domena.cz na bbb.domena.cz ale v mx zaznamu je spravne
nastaveny jak MX server bbb.domena.cz

Nicmene od te doby prestal postfix odesilat postu. Prijem
je uplne v pohode, kdyz mi na server nekdo posle mail, tak
v poradku dojde, ale kdyz chci ja neco odeslaz z vnitrni
site, tak to proste nejde. Postfix si mail prevezme, ale uz
ho nikam dal neposle. V logu zadny zaznam neni a v nastaveni
jsem taky zadnou chybu nenasel.

Nenapada Vas prosim nekoho cim by to mohlo byt ? Uz tady s
tim laboruju asi 6 hodin a nic. V archivu jsem zady podobny
problem nenasel ...

Diky Jirka