Často kladené dotazy v konferenci linux na linux.cz (FAQ)

Středa Únor 4 07:45:13 CET 2004

Dominik.Dominator na centrum.cz píše:

> Ja myslím, že je to dobrý, aspoň pro nás začátečníky, ale ten index.html
> v archívu, má odkazování na web, a tak je to dost nefukcni, navrhuji, dat
> odkazovani normalni na stranky z toho archivu. tedy misto
> http://faq.linux.cz/stranka.html dat pouze stranka.html, pak to fakci!
> Myslím ze je to dost podstatnej bug. Skoda
	Nevím, jestli vás správně chápu, ale pokud myslíte

tak přesně takhle to v souboru index.html je. Ale protože webové odkazy
u informačních stránek konference směrují stále na stránku v mém osobním
prostoru, je na začátku značka

  <BASE href="http://faq.linux.cz/">

a to vás možná mate, značku si můžete zrušit. Já to udělám v příští
distribuované verzi.