OpenOffice a tisk cestiny

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Únor 4 11:12:17 CET 2004

Dobry den,

omlouvam se, vim, ze se tady toto tema omila porad dokola,
zkousel jsem i vyhledavat relevantni prispevky, ale jaksi jsem se
nedobral pouzitelneho vysledku :-(...

Zkousim vytisknout Wordovsky dokument z OOwriteru. Problem je, ze
vysledny PS dokazu otevrit v gv, avsak tiskarna mi nevytiskne
ceske znaky. Po prohlidce PS jsem zjistil, ze OO mi pri tisku
do PS vlozi prekodovaci tabulku na kodovani 1252(???), coz je,
sode dle vysledku GS, nakonec dobre, ale tiskarna nema ve svem
fontu potrebne znaky, tak je proste nevytiskne. :-(. Co mi v tom
vygenerovanem PS chybi, je definice fontu a to nejlepe vektorove
:-).

Kontroloval jsem nastaveni v oopadmin-u: mam vypnuto povolovani
nahrazeni fontu.

Resil jste to nekdo? Podarilo se vyresit? Muzete me, prosim,
navest?

Zdravi
Honza Marek