OpenOffice a tisk cestiny

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 4 21:14:08 CET 2004

Jan Marek napsal(a):
> Dobry den,
>
> omlouvam se, vim, ze se tady toto tema omila porad dokola,
> zkousel jsem i vyhledavat relevantni prispevky, ale jaksi jsem se
> nedobral pouzitelneho vysledku :-(...
>
> Zkousim vytisknout Wordovsky dokument z OOwriteru. Problem je, ze
> vysledny PS dokazu otevrit v gv, avsak tiskarna mi nevytiskne
> ceske znaky. Po prohlidce PS jsem zjistil, ze OO mi pri tisku
> do PS vlozi prekodovaci tabulku na kodovani 1252(???), coz je,
> sode dle vysledku GS, nakonec dobre, ale tiskarna nema ve svem
> fontu potrebne znaky, tak je proste nevytiskne. :-(. Co mi v tom
> [...]

Teď jsem si to skoušel a nahrazování písem mám zapnuto a nadefinované
fonty a tisk dokumentu z windows do souboru OK

Také jsem to skoušel bez náhrad písma a zase OK tak nevím vždy OK.

OO verze 1.1.0 distribuce FC1 používaná znaková sada UNICODE :-)

Mám dojem že jiné verze OO tam měly nějakou chybičku, ale nevím to
přesně. Co máte za verzi ?

PS. Máte české fonty nainstalované v OS, tiskne vám tiskárna česky jiné
věci?

|    ICQ    179223500                    |