Tlacitko halt a restart v xdm

Aleš Hakl ales na hakl.net
Středa Únor 4 16:57:17 CET 2004

On St, 2004-02-04 at 16:46, Martin Lipinsky wrote:
> Dobry den.
>
> Nekolikrat jsem resil, jestli by v klasickem starem dobrem xdm neslo nejak
> jakkoli dostat tyhle dve tlacitka ? vim zeexistuji jine ...dm kde to je,
> ale ...  :)

Primo XDM to neumi - ale je mozne zaroven s xdm poustet jiny program (ja
takto napriklad spoustel xosview) - bohuzel si jis prilis nepamatuji jak
na to, rozhlednete se v adresari /etc/X11/xdm, jsou tam ruzne skripty
ktere se spousti v ruznych situacich.

Pokud si napriklad v Tcl/tk udelate oknou s temito tlacitky nemel by byt
problem je zobrazit na obrazovce spolu s xdm.

--
Aleš "DFox" Hakl <ales at hakl dot net>
PGP Key ID: 0497B1A2