Tlacitko halt a restart v xdm

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Středa Únor 4 17:12:45 CET 2004

DD.

To zni jako napad podnetne. Dekuji za nakopnuti. Treba to nekdo nekde uz
napsal :-) Jdu hledat.

------------------

To all: jen na upresneni abych si usetril podobne odpovedi jako od p.
Otta, jakkoli velmi dobre minene, tak pouzivam uz raaaaaadu let na
workstejsnach (samozrejme lokalne) xfree / xdm / wmaker

a zadna zverstva typu kdm nebo gdm NEHODLAM pouzit. Uz jen ty dependence,
kvuli xdm:

kdelibs3 kdelibs3-bin libfam0 libqt2 libxslt1

Kvuli gdm:

  docbook-xml gdk-imlib1 gdm gnome-bin gnome-libs-data imlib-base libart2
  libgdk-pixbuf2 libglade-gnome0 libglade0 libgnome32 libgnomesupport0
  libgnomeui32 libgnorba27 libgnorbagtk0 liborbit0 libscrollkeeper0
  libxslt1 scrollkeeper sgml-base sgml-data

Ne diky, az se jednou rozhodnu pouzivat zverstva typu kde nebo gnome, tak
mozna. Ale me zisteni je ze jejich jediny prinos je ze udelam min prace.