Ktery IDE HW RAID radic?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Únor 4 22:24:26 CET 2004

Zdenek Mazanec wrote:
: Dobry (a podporovany) ide radic pro 64bit pci vyrabi take adaptec. Cena je
: "adekvatni". Ja ji v provozu nikde nemam, tady sazime na scsi, ale podle
: veho je slusne podporovana a vykonna.

	To je ovsem Serial-ATA. AFAIK adaptec nevyrabi parallel ATA.

: Neco mi rika, ze 2Gb dat z bezneho pc nedostanete ani v ramci velmi rychle
: site. Zvlaste ne z ide disku na relativne jednoduchem radici z mnoha
: soucasnymi pristupy. Na tyhle hratky to chce disky na optice v krabici s
: docela velkou inteligenci (a cenou).
: Skoro se mi nechce verit ani v jeden gigabit (v typickem, nikoliv
: laboratornim provozu). A pokud, tak na lokalnim segmentu ;-)

	Checht. Ale to uz jsme off-topic.

-Jan Kasprzak

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds