Ktery IDE HW RAID radic?

Středa Únor 4 21:29:38 CET 2004

On Wed, Feb 04, 2004 at 03:33:09PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> Milan Kerslager wrote:
> : Mam MSI KT8 a pokud to nevypnu, tak to jede (klon RHEL3). Jenze tam je
> : jen 32 bitova PCI sbernice. Ale zase je tam integrovany gigabitovy
> : Bradcom (a tg3 ovladac ho umi).
> :
> : Ale pro 4 portovy IDE by normalni PCI sbernice mela stacit, ne?
>
> 	No ja nevim. Normalni disky uz tak 2-3 roky umi sekvencne cist
> cca 45 MB/sec. Cili uz tri disky jsou nad teoretickou propustnosti
> sbernice PCI 32/33.

Hm. Ja mam data, ktera se dokola ctou a zapisuji a vykonove jsem i pri
rozlozeni zateze nekde na 50MB/s (tj. na polovine predpokladaneho
vykonu). Na plnou rychlost (100MB/s) se dostanu v nahodnych pripadech
(asi to souvisi s rozlozenim dat na disku) [dela se spojeni vybranych
souboru do vetsich celku].

Jasne. Pokud to bude FTP, tak je to asi neco jineho. Ale v pripade
konkurencnich pristupu nepomuze ani 4GB pameti a vykon pujde stejne
dolu, ne?

Docela by me zajimaly realne vysledky a konecne urceni uzkeho hrdla
(tipoval bych seek disku).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz