OpenOffice a tisk cestiny

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 5 09:13:45 CET 2004

Zdravim,

On Wed, Feb 04, 2004 at 09:14:08PM +0100, Petr Šobáň wrote:

> Teď jsem si to skoušel a nahrazování písem mám zapnuto a nadefinované
> fonty a tisk dokumentu z windows do souboru OK
>
> Také jsem to skoušel bez náhrad písma a zase OK tak nevím vždy OK.

hmm... A mas v dokumentu vlozene definice fontu? Mohl bys mi,
prosim, zaslat nejakou malickou ukazku textu s cestinou, ktery
prozenes skrz OO do PS a ten vysledny PS mi zasles?

> OO verze 1.1.0 distribuce FC1 používaná znaková sada UNICODE :-)
>
> Mám dojem že jiné verze OO tam měly nějakou chybičku, ale nevím to
> přesně. Co máte za verzi ?

Z debian sid, 1.1.0-5.

> PS. Máte české fonty nainstalované v OS, tiskne vám tiskárna česky jiné
> věci?

Nejlip cesky mi tiskne TeX (a LyX a TeXmacs apod...) :-) Ten mi
do PS vklada fonty vektorove, takze to pak muzu tisknout na
jakekoliv PS tiskarne a vypada to vzdy skvele.

> |            Petr Šobáň                  |

Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,