Jigdo na sarge - sekne se a mlci... a nejde killnout

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Únor 5 10:39:58 CET 2004

No tak tohle mne dostalo.

Co delam spatne, ze to nejde killnout? Zere mi to na serveru vykon a ja
se toho nemuzu zbavit.

Zkousel jsem

kill -9 xxx

kill -s 9 xxx

pak jsem zkusil v zoufalstvi vsechny mozne signaly a nic, porad je to ve
stavu Running (zadny zombik nebo stopped). Ten sigterm prece nemuze
proces chytat, videli jste to uz nekdy nekdo?

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>