System pada

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 5 19:24:47 CET 2004

> Tak se mi podarilo vypnout to DMA, ale nepomohlo to. Ale uz vim cim to
> je.  Pouzivam supermount, tak jsem ho zkusil vypnout a pocitac uz se
> nekouse.  Ovsem chybi mi pohodli... musim to rucne pripojovat:( Neznate
> nahodou nejakou nahradu za supermount? Myslite, ze by pomohlo jadro 2.6?

Bohuzel ne. Supermount je mrtvy, uz ho poradne udrzuje asi jen MDK (a sem
tam nekdo z jejich kernelu ten patch vylovi a pouzije jinde). V lkml se
sem tam o The Right Way (tm), jak nakladat s vymenitelnymi medii,
diskutuje, zatim se ale k necemu definitivnimu nedospelo. Neco by mel
umoznovat udev (zejmena jeho mechanizmus CALLOUT).

Jinak z hotovych veci krome supermountu existuje automount (pouziva ho
napr. knoppix). Ale puvodne byl urceny na neco trochu jineho, takze to
taky ma mouchy.

Ja osobne potrebu neco automaticky primontova nepocituju. Na
pripojeni/odpojeni diskety, CD, USB disku mam ve windowmanageru klavesove
zkratky. Pracuje se s tim velmi komfortne.

-- Honza Houstek