System pada

Gentux gentux na centrum.cz
Pátek Únor 6 20:28:28 CET 2004

Dne čt 5. února 2004 19:24 Jan Houstek napsal(a):

> Bohuzel ne. Supermount je mrtvy, uz ho poradne udrzuje asi jen MDK (a sem
> tam nekdo z jejich kernelu ten patch vylovi a pouzije jinde). V lkml se
> sem tam o The Right Way (tm), jak nakladat s vymenitelnymi medii,
> diskutuje, zatim se ale k necemu definitivnimu nedospelo. Neco by mel
> umoznovat udev (zejmena jeho mechanizmus CALLOUT).
>
> Jinak z hotovych veci krome supermountu existuje automount (pouziva ho
> napr. knoppix). Ale puvodne byl urceny na neco trochu jineho, takze to
> taky ma mouchy.
>
> Ja osobne potrebu neco automaticky primontova nepocituju. Na
> [...]

No asi si pockam az se vymysli nejake definitivni reseni. Zatim to budu rucne
pripojovat. Uz sem si nasel na to utilitku kwikdisk, ale problem je v tom, ze
nekdy kvuli odpojeni musim zavrit celej konqueror. Nestaci jen vyskocit z
adresare /mnt/cdrom, protoze to porad pise, ze zarizeni je pouzivane. Ale to
se da nastesti prezit.
Presto mockrat dekuji vsem za rady...

Martin Obrátil